علی کیانی مسئول میز خدمت شرکت عمران شهر جدید فولادشهرگفت: میز خدمت بر اساس مصوبه شورای عالی اداری و در راستای حقوق شهروندی در نظام اداری، به منظور ارائه خدمات به موقع و سریع و آسان ، ارتقاء رضایتمندی و همچنین کاهش مراجعه حضوری به ارباب رجوع در دستگاههای اجرایی ایجاد شده است.
وی افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی میز خدمت به عنوان اولین رابط سازمان و شهروندان با هدف ارائه خدمات به‌ هنگام وکارآمد به مشتریان در هر لحظه و زمان، جلوگیری از سردرگمی ، ..

و همسو با توافق‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌های میان شهروندان و سازمان فعالیت خود را آغاز کرده و دایر شدن میز خدمت در ادارات می تواند گامی موثر در راستای تحقق حقوق شهروندی بوده و جلوه‌ای از ارتقاء حقوق شهروندی را در جامعه نشان دهد.
کیانی توضیح داد: اطلاع رسانی شفاف درمورد هریک از خدمات ارائه شده، امکان اخذ درخواست خدمت از ارباب رجوع در قالب فرم های الکترونیکی و بارگذاری و ارسال الکترونیک، انجام فرآیندهای بین دستگاهی مورد نیاز برای ارائه خدمت، قابلیت ارائه و تحویل خدمت به ارباب رجوع به صورت الکترونیکی و غیره از وظایف میزخدمت است که قرار است در دو مرحله حضوری و غیر حضوری فعالیت خود را ادامه دهد.

لینک کوتاه نوشته
https://fooladshahr.ntdc.ir/?p=20025
کد خبر
20025